Samsung UE40F6510SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 293 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F6510SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m.weterholt 31-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

De televisie heb ik aangesloten op mijn Onkyo versterker. Het duurde even voordat ik al mijn apparaten goed voor elkaar had.

Zowel Samsung als Onlyo hebben een technologie waardoor de tv (of versterker) als centrale punt van je opzet kan fungeren. Dit heet 'anynet' of 'arc'. Wanneer je deze beide opties gebruikt, wil het voorkomen dat het kanaal van je tv, anders is als die van je versterker. Uiteindelijk heb ik dit weten op te lossen, door de HDMI2 te gebruiken (ARC) bij de tv.

De meegeleverde afstandsbediening(en) zijn erg makkelijk in gebruik. Ik gebruik nu alleen nog de smart afstandbediening om alles in huis te regelen (volume wordt doorgezet naar de versterker). Een andere afstandbediening is niet meer nodig.

Het geluid van de tv heb ik een paar keer geprobeerd, en viel me niet tegen. Ik kan er echter geen goed oordeel over geven, omdat ik vooral een externe geluidsbron gebruik.

Door het gebruik van Samsung apps, kun je je tv naar eigen wens aanpassen, waardoor je zelf controle hebt over je smart hub.

De tv is praktisch randloos, waardoor het bijna een design object is. Ik houd er erg van.

R25 18-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Zeer mooie televisie gezien de prijs/kwaliteitsverhouding.
Zit zelf op ruim twee meter van het beeld af en dat is beter dan dat je dichtbij zit. Van dichtbij is het beeld, zoals bij alle LED-TV's, iets blokkerig.
Zit veel geluid in en beeldscherm kan via de verschillende standen bijzonder scherm gesteld worden, bijvoorbeeld een speciale voetbalfunctie.

Smart-TV is erg handig maar aantal apps is nog beperkt. wel Netflix, NOS, NPO, RTL en andere. Voor mij voldoende.

Rinaldo 1234 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Mooie TV qua design. Mooi beeld en handig dat er 2 afstandbedieningen bij zitten. Gebruik van de actieve 3d brillen is wel even wennen voor het oog.

Prima TV!!!!!!

Marco van der Kruk 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Mooie TV. Helder beeld ,veel mogelijkheden.
Mooie vorm ook ,werkt ook goed met Samsung tablet voor bv YouTube filmpjes te laten spelen op je TV.

schub23 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

goed minimalistisch design, smarthub functies kunnen traag reageren op commando's gegeven met de afstand bediening. gemakkelijke installatie. transparante rand van de TV is slim waardoor beeldformaat versus afmetingen van de TV elkaar versterken.

Kingz075 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Prima tv en superbeeld en 3D functie is prima!Ik heb lang moeten kijken en nadenken om de juiste televisie te kopen. Uiteindelijk ben ik gaan twijfelen tussen samsung of philips. Uiteindelijk samsung genomen omdat ik er meer uit kan halen via mijn sgs3.

HildaJ 15-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Super mooi en scherp beeld. Ik vind het witte randje om het beeld ook mooi omdat de tv op een witte muur hangt. Mijn 3x duurdere TV van een paar jaar oud heeft minder scherp beeld.

Flippo 5863 14-02-2014

Perfect beeld en geluid.
Erg tevreden met de tv
Goede prijs kwaliteid verhouding.
Ik ben blij met deze aankoop.

MCanisius 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Geweldig beeld. 400Hz is schitterend kijken. Wij hebben een kleine woonkamer; dit is een prachtig formaat met supergoed beeld en geluid.
Prijs - kwaliteit in het voordeel van de klant.

Searchforbest 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Voor de aanschaf van deze televisie heb ik dagen en nachten het internet verkent. Eerst wilde ik géén witte omdat ik hier nog niet zo vertrouwt mee ben, maar ben tóch hiervoor bezweken. De afmetingen was ik zo mee klaar. 40 ‘inch’ . Ik heb werkelijk van tig televisies de specificaties bekeken en de mogelijkheden welke deze mij bieden in de prijsklasse welke ik te besteedde heb. Ik ben bij de UE40F6510 uitgekomen. Waarom?
Hij heeft een buitengewoon scherp beeld, met 3-D zelfs diepte. Mogelijkheden zoals, pip in beeld, een tv gids die goed te lezen is, spraakherkenning, internet met o.a. Social Media: Facebook , You Tube en is gebruiksvriendelijk. Hij staat nu nog op de mooie chroomvoet die draaibaar is. Binnenkort ga ik hem met een beugel die alle kanten op kan draaien tegen de muur bevestigen. Zodat ik vanuit elke hoek goed zicht heb. Met het voordeel dat hij niet kan vallen en minder snel gestolen kan worden bij inbraak. Door het maken van Netwerkverbinding tussen mijn SmartTV en PC Laptop en andere apparaten heb ik nu als het ware mijn eigen huisbioscoop en een geweldige plek voor het beluisteren van mijn muziek, want het geluid heb ik doorgeschakeld naar mijn geluidsinstallatie. De UE40F6510 heeft met zijn geweldig mooi strak frisse uitstraling, TOP beeld kwaliteit en mooi geluid al mijn verwachtingen overtroffen.
Ik heb ‘De Beste Keus’!!!

Willem29434 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Het is een goede tv met een mooi beeld. Wel is het geluid matig. Er mist wat bas. Het design is wel heel mooi.

Searchforbest 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Ik heb ‘De Beste Keus’!!!

Patricia19692407 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Erg veel mogelijkheden, vooral het delen van filmpjes en foto's vanaf je computer. Erg leuk.
We gaan ook nog de webcam proberen want we hebben familie in het buitenland.

ernstig55 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Prima tv met veel mogelijkheden en snufjes zoals een 2e afstandsbediening met stembediening (die niet echt goed werkte) en een aanraakschermpje. Grappig maar voor mij geen toegevoegde waarde. De handleiding is erg summier en dat is jammer voor een apparaat met zo veel mogelijkheden (die ik nog niet allemaal ontdekt heb). Bij de ingebruikname (wat soepel verliep) zag ik dat de achtergrondverlichting (nog?) niet helemaal egaal was. Bij gebruik viel dat echter niet meer op. Aan de achterkant zit een knopje met wat basisbedieningen voor het geval je de afstandsbedieningen niet kan vinden. Er zijn 4 HDM, 1 scart en 1 component/AV ingang. DVI en VGA ontbreken helaas maar er is wel een digitale audio uitgang om op de versterker aan te sluiten.
Wat ik tenslotte mis is een echte aan en uit knop; De tv is niet echt uit te zetten en verbruikt dus altijd (stand by) stroom.

evav 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Goede tv, mooie vormgeving, veel mogelijkheden. Ik zou niet weten wat er nog beter zou kunnen. Ik ben nog steeds alle functies aan het ontdekken

G UIT U 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

prima toestel voor hele scherpe prijs.
goede scherpe beeldkwaliteit en strakke voormgeving.
eenvoudig te bedienen en super te combineren met samsung soundbar

Edwin.68 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Prima televisie, het beeld is zo scherp en helder dat het net lijkt of je bij de opname zit. Daardoor lijkt een film meer op een toneelstuk, erg realistisch, maar haalt ook een beetje de spanning weg.

C-K 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

ik heb de tv naar aanleiding van de consumentbond test aangeschaft en ik moet zeggen ik heb geen moment spijt daarvan. De TV is erg gemakkelijk in zijn gebruik ook in combinatie met een aparte set-top box van telfort (kpn) via een extra IR device aan te sturen. De afstandbediening past de werking van de knoppen automatisch aan, zo is eenvoudig de tv gids van de set-top box via de afstandbediening te raadplegen. Ook kun je door de extra IR device de kast of klep dichthouden van het kastje waar je apparatuur instaat.

Kortom een echte aanradar, beeld en geluid vind ik zelf op hoog niveau en boven mijn verwachting verder is de tv licht en valt niet zo op in je interieur als de eerdere platte tv's.

Chris Westra 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Ik heb de tv nu een aantal dagen in bezit en ben zeer tevreden. De beeldkwaliteit is top en ook het design is prachtig. De mogeljkheden op de tv zijn ongekend. Ik ebn heel blij met mijn aanschaf.

TheoTV 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Sinds het weekend in bezit. Mooie witte design tv, geweldige televisie met vele mogelijkheden. Installeren ook makkelijk. Alleen de tv nog niet kunnen linken met mijn ipad via screen mirroring helaas

A. Veltink 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Mooie vormgeving, goede beeldkwaliteit en geluid.
Makkelijk in toepassingen.
Zover een goede aankoop dus.

Cigd 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Perfecte tv. haarscherp beeld. Geluidskwaliteit is prima, tal van mogelijkheden en een hele mooie vormgeving. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, een echte aanrader.

m.s.elouali 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Het is een uitstekende televisie. Nog nooit zo blij geweest met een TV als nu.
Het is 3D ready, heeft talloze functies, lekker groot beeldscherm en de scherpte is zeer verbazingwekkend. Bij het geven van een cijfer kon alles wat mij betreft op een 10, maargoed ik dat lijkt me niet realistisch.

Ik had voor de aanschaf overwogen om 2 x een 3D bril erbij te halen. Maar Samsung heeft me verrast. Bij het uitpakken zaten deze er al in!

Voor deze prijs kan je nergens zo een televisie aanschaffen. Het is ongelooflijke goede televisie met veel functies. Waar ik vooral trots op ben:

1. Groot scherm
2. Spotgoedkoop
3. 2 x afstandbediening. 1 met super makkelijke bediening, maar beperkt (voor zappen e.d.). Deze kan je ook in het donker gebruiken. De andere bediening is iets geavanceerd en heb je vrijwel niet nodig, pas wanneer je bepaalde instellingen wilt gaan doen. Dit houdt bediening makkelijk en afstandsbediening gemakkelijk.
4. Is Ziggo gecertificeerd. Dus je hebt niet zo'n groot apparaat nodig onder je tv om tv te kunnen kijken. Just plug & play.
5. Uitstekende geluidskwaliteit. Bij een hogere volume gaat je kwaliteit echt NIET omlaag.
6. Prachtig beeldkwaliteit, ik wil niet weg bij me televisie.
7. Wifi & internet aansluiting. Super makkelijk in te stellen, zelfs mijn vrouw kon het makkelijk doen.

Al met al meer gekregen dan wat ik al had gekregen. Zelfs als ik wat minder kreeg voor deze prijs zou ik netto enthousiast zijn!

Samsung, jullie hebben jezelf overtroffen. Top gedaan!

NiekUtrecht 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Fantastisch beeld, fantastisch geluid! Alleen een beetje traag bij selecteren apps, maar niet storend.

Timans 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6510SS

Geweldige TV. Kan zoveel meer dan mijn oude UE40C6000 en dat voor minder dan de helft van de prijs.
Min pint is wel dat door de positonering van de uitgang optische kabel de ze TV niet meer plat tegen de muur opgehangen kan worden. Een beetje stekker van een optische kabel heeft al gauw een lengte van 5 cm en dan moet de kabel ook nog een bocht maken.
De overige aansluitingen zitten netjes weggewerkt aan de zijkant.
Iemand een idee of er een haakse versie bestaat?